25.3.2017

Koukussa Kortteihin haaste #193. Toinen korttini haasteeseen

Hei,

ja tässä on toinen pääsiäiskorttini KK haasteeseen, jonka aiheena on Muotokortti.
Muodon ei saa olla suorakaide eikä neliö, joten korttini on munan muodossa pääsiäistä mielessä pitäen )).


En ole säästänyt koristeita tähänkään korttiin ;))). Linnanpesä on sisaalista ja munat ovat FIMOS massasta. Kukkia ovat sekä paperi- että kangaskukkia. Niin ja kukkien lehdet ovat itsetehtyjä.


Kortti takaa)



Ja molemmat korttini.


Kiitän huomiostanne!






5 kommenttia:

  1. Боже мой! Мамочки мои, какая это красота! Мариночка, я даже растерялась, какие слова подобрать! Это бесподобная работа, одна из самых красивых пасхальных, что видела! Сочетание цветов удивительное!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Алёнушка, так как ты восхититься и похвалить вряд ли кто ещё сможет! Редкий дар добрейшего человека! Я очень рада, что тебе понравились мои пасхальные работы)). Я думаю их выставить в Кафедральном соборе Хельсинки, куда меня пригласили участвовать в выставке). В следующем посте больше фотографий для СП в блоге Скрапля).

      Poista
  2. Яркие и сочные открытки, так и дарят вкус жизни! Умница!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Спасибо, Алёнушка, за такие приятные для меня слова!! Хочется стараться радовать еще больше))!

      Poista
  3. Ihanat suorastaan upeat kortit. Mainio idea ja moiteeton toteuttaminen.

    VastaaPoista